A PILISI  KÖZMŰ ÉPÍTŐ ÜZEMELTETŐ SZOLGÁLTATÓ KFT

Tisztelt Elõfizetõnk!

Hibabejelentés során a helyszínre érkezõ munkatársaink gyakran azt tapasztalják, hogy a vételi problémák sok esetben nem a hálózatunk meghibásodásából származnak, és a bejelentett mûszaki hibák egy része házilag, szerelõink közremûködése nélkül, egyszerûen orvosolható.  Szeretnénk segíteni és tanácsokat adni a gyakrabban elõforduló hibabejelentésekkel kapcsolatban.

CSATORNAKIOSZTÁS

HIRDETÉSI ÁRAK

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

FŐMENÜ

LEGGYAKORIBB PROBLÉMÁK:

  • lakáson belül fellépő műszaki problémák, mint például a televízió vagy a videó hibás beállítása vagy hangolása, esetleges meghibásodása,
  • a lakásban található kábelhálózat szakszerűtlen, nem munkatársaink által végzett megbontásából eredő hibák,
  • téves hibabejelentés.

HIBABEJELENTÉS

Hétköznap: 
08 - 20 óráig az
ügyfélszolgálaton, vagy a
498 - 416 -os telefonon

Kérjük, hibabejelentés előtt vizsgálja meg, hogy a vételi problémák nem az alábbi okokra vezethetők-e vissza, ellenőrizze televíziója beállításait és a lakáson belüli hálózatot. Tehát kérjük, mielőtt szerelőt hívna, próbálja ki a következőket:

Hétvégén:
Páros héten a:
06 30 214-2279

Páratlan héten a:
06 20 527-8978 -as
telefonszámokon lehet.

Ez a hibalista nem teljes, de ellenőrzésével a hibák nagy része munkatársaink közreműködése nélkül javítható. Ha további kérdése van, kérjük, keresse munkatársainkat az ügyfélszolgálati irodánkban, személyesen vagy hívja telefonon
a 498 - 416 -os számon.
Természetesen, ha olyan műszaki probléma lép fel, amit a leírtak alapján nem tud orvosolni, kérjük, hívja ügyfélszolgálati irodánkat a műszaki munkatársaink a hívás alapján felkeresik Önt és kijavítják a hibát.